Skaitmeninis verslumas
Iš kiekvienos mokyklos programoje dalyvauja dviejų mokytojų komandos: vienas – informatikos, kitas – ekonomikos/finansinio raštingumo/verslumo. Kartu jie įgyvendina skaitmeninio verslumo ugdymo metodiką 5-8 klasių mokiniams: iš pradžių ją išbando patys ir dalyvauja mokymuose. Vėliau turinys įgyvendinimas klasėje - mokiniai kuria savo skaitmeninio verslo prototipus ir ugdo šiuolaikinio skaitmeninio verslumo įgūdžius.
Galutinė vizija - integruotos, aktualios, kūrybiškos IT ir verslumo pamokos 5-8 klasių mokiniams.
Programos procesas:
→ Mokymai ir konsultacijos mokytojams (35 ak. val.)
→ Verslumo teorija + skaitmeniniai įrankiai prototipams
→ Mokiniai mokosi ir kuria skaitmeninių verslų prototipus klasėje
→ Pristato savo idėjas platformoje/ kalėdinėje verslo idėjų mugėje eXpo
2023-2024 m. m.
Dalyvavo 15 Lietuvos mokyklų, 11 iš regionų.
Programos siekis - kad bent pusė būtų iš regionų.
Dalyvavi 31 mokytojas, 904 mokiniai. Iš jų buvo sukurti 232 prototipai (mokiniai dirbo grupėmis). Geriausios mokyklų idėjos ir jų kūrėjai savo idėjas pristatė eXpo renginyje
2024-2025 m. m.
Dalyvauja 64 mokyklos, 131 mokytojas, 1500 mokinių (tikslus skaičius bus gruodį). Šiuo metu kuriami skaitmeninio verslumo prototipai.
Dalyviai

„Drąsiau į skaitmeninį verslą“ – galimybė kurti verslą jau nuo 5 klasės (2023-2024 m. m.)

„Drąsiau į skaitmeninį verslą 2023“ - bendrovė „PropRush“ dalinasi įspūdžiais
Programą inicijuoja Ekonomikos ir inovacijų ministerija ir Inovacijų agentūra, įgyvendina Vedliai ir Lietuvos Junior Achievement.
Vedliai ir Lietuvos Junior Achievement kūrė skaitmeninio verslumo ugdymo 5-8 kl. mokiniams metodiką ir pilotinė programa vyko 2023-2024 m.m.