Darbų galerija

Kūrybiškas informatikos taikymas geriausiai atsispindi moksleivių kūryboje. Kviečiame pažvelgti į vaikų darbus, sukurtus pasitelkiant skirtingus programos įrankius.

Moksleivių kūrybai su informatikos įrankiais nėra ribų – nuo vienaragių, generuojančių saugų slaptažodį jūsų internetinėms paskyroms ar animuotų skaičių pokalbių iki dirbtinio intelekto pagalba sukurtų vaizdų.

Animacijų kūrimas ir pilietiškumo ugdymas | Vėlinių ugnelė

Scratch programa sukurta ugnelė, skirta Visų šventųjų dienai paminėti, Varėnos Ryto progimazija

Animacijų kūrimas ir gamtos mokslai | Varlės vystymosi procesas

Scratch programos pagalba ketvirtokų sukurtas varlės vystymosi ciklas, Vilniaus „Spindulio“ progimnazija

3D modeliavimas | Raktų pakabukai

Tinkercad modeliuoti ir 3D spausdintuvu sukurti raktų pakabukai, Elektrėnų sav. Kietaviškių progimnazija

Informatika ir Ypatingos pamokos | Kalėdinių atvirukų kūrimas

Animuoti Kalėdiniai atvirukai, sukurti su Scratch programa, Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų mokykla

Dirbtinis intelektas ir dailė | Fantastiniai gyvūnai

Dirbtinio intelekto pagalba sukurti gyvūnų atvaizdai, Kudirkos Naumiesčio Vinco Kudirkos gimnazija

Animacijų kūrimas ir gamtos mokslai | Auginu pupą ir pupelę

Pupos gyvenimo ciklas sukurtas su Scratch programa, Šiaulių r. Ginkūnų Sofijos ir Vladimiro Zubovų mokykla

Daugiau moksleivių darbų